بهترین نرم افزار برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

CodeCademy Go نسخه موبایلی وب سایت محبوب CodeCademy است که به کودکان و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بزرگسالان نحوه کدنویسی را آموزش می دهد. این برای تازه کارها ایده آل است و آموزش های رایگان برنامه نویسی را به پایتون، جاوا اسکریپت، روبی، سی پلاس پلاس و سایر زبان ها ارائه می دهد. دانش‌آموزان می‌توانند از CodeCademy Go برای تمرین در حال حرکت، بدون توجه به جایی که هستند، استفاده کنند. فلش کارت های روزانه به کودکان و نوجوانان اجازه می دهد تا مهارت های کدنویسی و اصطلاحات خود را بهبود بخشند. چیت‌شیت‌ها، فیلم‌ها نرم افزار برنامه نویسی کودکان  و پروژه‌هایی برای کار کردن نیز در دسترس هستند.

 

نتیجه

دانلود (12).jpgاگر به دنبال برنامه‌هایی هستید که به بچه‌ها در یادگیری کدنویسی کمک می‌کنند، این مجموعه امکانات زیادی را فراهم می‌کند. Codeyoung یکی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان است نرم افزار برنامه نویسی کودکان  زیرا یک پلت فرم تعاملی برای کودکان فراهم می کند.

 

این یک برنامه دارای گواهی STEM.ORG است و از نظر برنامه درسی و ساختار با استانداردهای مدارس ایالات متحده برابری می کند.

 

گواهینامه دانشجویی TOSC IIT کانپور-هر دانشجو توسط معتبرترین مؤسسه هند تأیید می شود.

 

بستر یادگیری تا آخر عمر در دسترس شماست. شما می توانید در  نرم افزار برنامه نویسی کودکان هر زمان و هر زمان به دوره ها و ضبط کلاس ها دسترسی داشته باشید.

 

SANDBOX Premium Access.Premium به پلتفرم تجربه کدنویسی ما برای بقیه عمر خود دسترسی داشته باشید

 

یادگیری همتا به همتا به شدت مورد تاکید است. با همکلاسی های خود کار کنید، با آنها دوست شوید و از آنها یاد بگیرید.

 

دسترسی به مربیان با کیفیت بالا و ماهر. مربیان در 1٪ برتر که صبر  نرم افزار برنامه نویسی کودکان و توانایی آموزش کودکان را دارند.

 

ارزیابی دقیق دانش‌آموز با استفاده از SPR سفارشی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  توسط این برنامه برنامه‌نویسی برای بچه‌ها ارائه شده است

 

نمونه کارها سفارشی دانش آموز با اطلاعات زیادی.

 

پشتیبانی شبانه روزی در دسترس است. با کمک یک مدیر موفقیت نرم افزار برنامه نویسی کودکان  دانشجویی اختصاصی. همیشه آنجا باشید تا مطمئن شوید که اوقات خوبی را در کلاس سپری می کنید.

 

گفتگوهای کد، کارناوال های کدنویسی، هکاتون، کدنویس هفته و بسیاری رویدادهای دیگر در طول سال برگزار می شود.

 

بنابراین، یافتن آنچه کودکان را به کدنویسی تشویق می‌کند، کلیدی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  است که کدنویسی را برای آنها لذت‌بخش می‌کند. شما نمی توانید از فرزندتان انتظار داشته باشید که بتواند هر جنبه ای از آن را در سن خود کدنویسی و درک کند. آنها از راهنمایی شما بهره مند خواهند شد.

 

برای دریافت اطلاعات در مورد کلاس های برنامه نویسی برای بچه ها به اینجا مراجعه کنید!

 

سوالات متداول

برنامه کدنویسی چیست؟

یک اپلیکیشن با گرفتن یک مفهوم، طراحی، آزمایش و سپس انتشار آن نرم افزار برنامه نویسی کودکان  ایجاد می شود. بسته به پلتفرم و مجموعه مهارت خود، می توانید به روش های مختلفی به آن دست پیدا کنید. توانایی های برنامه نویسی می تواند منجر به انواع مشاغل جذاب کامپیوتری شود. هرگز زمان بهتر یا راحت تری برای یادگیری وجود نداشته است. یک برنامه برنامه نویسی برای کودکان مانند هر زبان دیگری است و برای تسلط بر نرم افزار برنامه نویسی کودکان  آن نیاز به تمرین مداوم دارد.

 

چگونه برنامه نویسی فرزندم را شروع کنم؟

Scratch Jr یک جایگزین عالی برای آموزش اصول برنامه نویسی به جوانان به روشی سرگرم کننده است. بزرگسالانی که علاقه مند به یادگیری زبان های برنامه نویسی رایج هستند باید با یک نرم افزار شروع کننده مانند Programming Hub شروع کنند.

 

برخی از برنامه های کدنویسی برای کودکان چیست؟

برخی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای iOS و اندروید  نرم افزار برنامه نویسی کودکان عبارتند از Tynker، Kodable، Scratch Jr.، Code Karts و LightBot. اطلاعات دقیق تر در مورد این بهترین برنامه های برنامه نویسی رایگان برای کودکان در این وبلاگ پوشش داده شده است.

 

برنامه های کدنویسی چیست؟

برخی از برنامه های برنامه نویسی کودکان عبارتند از Scratch، Minecraft، Lightbot، Code.org، Blockly Games و غیره. این برنامه‌های برنامه‌نویسی برای بچه‌های کلاس‌های مختلف نرم افزار برنامه نویسی کودکان  مناسب هستند، همچنین می‌توانید روی آن کلیک کنید تا در مورد این برنامه‌های کدنویسی برای بچه‌ها بیشتر بدانید.

 

کدام اپلیکیشن برای کدنویسی بهتر است؟

بهترین برنامه برنامه نویسی برای بچه ها به سن فرزند شما و تجربه کدنویسی قبلی بستگی دارد. من برنامه هایی مانند Code Karts و Scratch Jr را برای کودکان خردسال نرم افزار برنامه نویسی کودکان  پیشنهاد می کنم. Lightbot و Hopscotch دو برنامه ای هستند که من برای بچه های بزرگتر توصیه می کنم.

 

 

با نویسنده آشنا شوید

تانوشری شارما

فردی سخاوتمند و شاد. من دوست دارم درباره موضوعات مختلف مطالب بنویسم، از گوش دادن به موسیقی لذت ببرم و دوست دارم چیزها و مهارت های جدید یاد بگیرم. من به کارم Children's programming software  علاقه دارم و به آن وقف دارم.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: